שבועות זה לבן
שמלמלות מסתובבות
ריקודים בשדה עם שיבלים וזר על הראש
פירות של תחילת קיץ
קצת פירות של סוף חורף
ירקות (הכי אוהבת עגבניות שרי מתוקות)
ותבלינים של עלים שיובשו ונטחנו בסוף האביב.
שבועות זה שמח בלב
פעם היה טקס שלם של סוכריות שעפות באויר
מלא טקרטורים וגאווה של קיבוץ
החג הקיבוצי השווה היחיד.
אז שומרת את הנוסטלגיה ומקווה לטוב
שיהיה לכולנו לבן ונעים,
מתוק וטעים
וחג שמח.
מצאתי סרטון משעשע
מסדנה שהיתה עם נשות עסקים מדהימות
על להסתכל קדימה ולא למטה
וכמה זה טוב לגוף ולנשמה ולא רק לצוואר.